ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

ΕΠΩΝΥΜΟ:                                          ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΔΗ

ΟΝΟΜΑ:                                               ΧΡΥΣΑΝΘΗ

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ:                              1970

ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ:                            ΡΟΔΟΣ

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:              ΕΓΓΑΜΗ

E-MAIL:                                               KARA@RHODES.AEGEAN.GR

 

ΣΠΟΥΔΕΣ:

 

1989:                                                   ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ    ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ         ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

1993:                                                   ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS ΓΙΑ 5 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ           SUNDERLAND ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ                             ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ          α) Mathematical questions

                                                           β) Mathematics Education

                                                           γ) English as a foreign language

                                                           δ) Project about Autism

1994                                                    ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ (9.31) ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

1998                                                    ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

 

ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:

 

1990, 1991, 1993, 1994 :                       ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ 1ΗΣ, 2ΗΣ, 3ΗΣ, 4ΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.

1992                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ           ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΛΟΓΙΑΣ.

1992                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ «ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ»

1992                                                                                                        ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ: «ΠΡΟΛΗΨΗ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ     ΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ - ΟΜΙΛΙΑΣ»

1998                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».

1999                                                    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 1Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ     ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ

1999                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΙΛΙΕΤΙΑ: ΑΝΑΓΚΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ».

1999                                                                                                        ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ».

2000                                                                                                        ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ».

2000                                                    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ SUMMERSCHOOL ‘STRUCTURED INDEPENDENCE’

2000                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΛΕΙΔΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»

2000                                                    ΠΑΡ/ΣΗ ΤΑΧΥΡΥΘΜΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ    ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥΣ» ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 39 ΩΡΩΝ.

2000                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ «ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ SPSS»

2000                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ          ΜΕ ΘΕΜΑ «Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ     ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:           ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ COMENIUS»

2000                                                    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ:      «ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΏΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ»

2001                                                    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ:   «ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΉ   ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ         ΕΦΗΒΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΑΙΤΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:                                ΑΓΓΛΙΚΑ

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ:                                ΧΡΗΣΗ Η/Υ